Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Mi a teendő, ha nem sikerült rendeléskor a Barion rendszeren keresztül a bankkártyás fizetés?

A rendszer ilyen esetben is küld Önnek és nekünk értesítést rendeléséről. Az értesítő emailben szerepelnek az előre utaláshoz szükséges adatok, így Önnek lehetősége van rendelését előre utalással is rendezni 3 munkanapon belül. Amennyiben beérkezett utalása, kap egy új visszaigazoló értesítést, amelyben jelezzük, hogy utalása megérkezett hozzánk. 

A másik lehetőség, hogy Ön leadja még egyszer rendelését és így újra megpróbálhatja a bankkártyás fizetést. Ha látjuk, hogy két ugyanolyan rendelés futott be, akkor a sikertelen fizetésű rendelése törlésre kerül. Amennyiben van olyan termék, amelyet már nem tud újra kosárba tenni, mert elfogyott, kérjük jelezze az info@vegabonshop.hu email címen, hogy töröljük a korábbi rendelését és akkor visszakészletezésre kerülnek a termékek, így mindet meg tudja újra rendelni.

Mi  teendő, ha rosszul adott meg egy adatot rendelésekor vagy a szállítási módot, esetleg a fizetési módot szeretné módosítani?

Kérjük jelezze a problémát nekünk az info@vegabonshop.hu email címen és módosítjuk az adatokat. 

A következő adatok módosíthatóak utólag:

Név, email cím (legtöbbször ezt írják el és emiatt nem kapnak értesítőket), telefonszám, számlázási cím, szállítási cím, szállítási mód, fizetési mód.

Mi a teendő, ha valamilyen terméket szeretne még hozzátenni utólag rendeléséhez?

Kérjük írjon nekünk ezzel kapcsolatban az info@vegabonshop.hu email címre. Amennyiben van a termék készleten, hozzá tudjuk tenni rendeléséhez. Több esetben előfordult, hogy valaki még egyszer rendelt, mert időközben kerültek fel új termékek. Amennyiben észrevettük, felvettük vele a kapcsolatot, hogy szeretné-e egyben és akkor csak egy szállítási költség számolódik, de főszezonokban nem mindig vesszük észre időben. Ameddig meg nem kapja a "csomagolva" értesítőt, szívesen módosítjuk ilyen miatt a rendelést.

Mikor kapom meg a csomagot?

Általában 2-3 munkanap alatt történik meg a szállítás. Ez néhány esetben csúszhat: ilyen például, ha csütörtökön rendel csokoládét Foxpost szállítással vagy csütörtök délután MPL-lel. Azt pénteken viszik el, hétvégére pedig nem szívesen adunk fel csokoládét. Ilyenkor biztosan csak következő héten kapja meg.

Mit jelent az elérhetőség a termékek adatlapján, azaz az egyes rendelési állapotok?

  • Raktáron: a termék készleten van bizonyos darabszámban, Ön kosárba tudja tenni és megrendelni.
  • Előrendelhető: ez látható akkor, ha az adott termék éppen nincs készleten, de beszerezhető. Ilyen esetben a "Kosárba" gomb helyett "Értesítés" olvasható. Erre rákattintva kérhet értesítőt, ha a termék újra elérhető lesz. Amennyiben a termék újra kapható, Ön kap egy automatikus emailt, hogy a termék újra kapható. Az értesítés kérésénél megadható a mennyiség is. Tudnia kell azonban, hogy ha 10 db-ról kér értesítést, de mi csak 9 db-ot tudunk beszerezni, a rendszer nem küldi ki az értesítőt. Ha Önnek nem szükséges feltétlenül a 10 db a termékből, akkor nem célszerű beírni a mennyiséget, csak abban az esetben, ha tényleg csak minimum 10 db-ot szeretne majd rendelni.
  • Szállítás alatt: ez általában nagyon népszerű termékeinknél vagy a szezonális (húsvéti, karácsonyi termékeknél) látható, ha már tényleg kiszállítás alatt van a termék nekünk a nagykereskedő által. Ez azt jelenti, hogy 1-2 nap és a termék újra raktáron lesz. Ha esetleg szeretne rendelni, de szállítás alatt lévő termékre vár, adja le nyugodtan rendelését és a rendelés befejezése előtt a "Megjegyzés" ablakban jelezze, hogy melyik termékre vár. Fizetési módként válassza az előre utalás vagy az utánvétes lehetőséget. Ilyen esetben a csomag összekészítésével megvárjuk a szállítás alatt lévő termék beérkezését. Amint megérkezett, felvesszük Önnel a kapcsolatot a végső egyeztetéshez. Miért jó ez Önnek? Azért, mert előfordulhat, hogy mire beérkezik a szállítás alatt lévő termék, addigra a többi elfogy. Különösen igaz ez szezonális termékek esetén.
  • Nincs készleten/nem rendelhető: ez azt jelenti, hogy nincs sem nálunk raktáron, sem pedig a nagykereskedőnél jelenleg, azaz nem tudjuk pontosan, hogy mikor tudjuk beszerezni. Ilyen esetben a "Kosárba" gomb helyett "Értesítés" olvasható. Erre rákattintva kérhet értesítőt, ha a termék újra elérhető lesz. Amennyiben a termék újra kapható, Ön kap egy automatikus emailt, hogy a termék újra kapható. Az értesítés kérésénél megadható a mennyiség is. Tudnia kell azonban, hogy ha 10 db-ról kér értesítést, de mi csak 9 db-ot tudunk beszerezni, a rendszer nem küldi ki az értesítőt. Ha Önnek nem szükséges feltétlenül a 10 db a termékből, akkor nem célszerű beírni a mennyiséget, csak abban az esetben, ha tényleg csak minimum 10 db-ot szeretne majd rendelni.

Kívánságlistára tettem néhány terméket, mégsem látom őket. Miért?

A kívánságlistára tett kedvenc termékeink megtekintéséhez be kell jelentkeznie és akkor a Fiókom menüben láthatja Kívánságlistáját és eddig megszerzett hűségpontjait is.